Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Rubrik saknas

Av Sara - 1 september 2008 16:45

skolan idag var rolig. dan gick hur fort som helst (:  jag jobbade proj och engelska. jag han ganska långt i proj och engelskan gick väl också bra.


patricia sov hos mig inatt så morgonen var roligare än vanligt. behövde inte sitta ensam och äta frukost §

efter skolan har jag inte gjort nånting. kom hem. gick på toa. det vanliga :P haha . och nu sitter jag här. men jag ska ut och springa sen. och den här gången säger jag inte bara det :P haha .


<3/ S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 september 2008 19:37

jag har bestämt mig för att byta till blogg.se så kolla in min nya blogg (: http://sarauusimaki.blogg.se   jag kommer drf inte skriva mer i den här bloggen "/   <3/ S ...

Av Sara - 7 september 2008 19:18

sitter här med patricia. vi har kommit hem från festen nu föresten. berättar sen jag vet inte vrf hon börjar prata om det . men rätt som det är sticker hon upp armarna i luften och skriker " spider fingers"! jag ba: VA!?! p: heter det inte så !? jag:...

Av Sara - 7 september 2008 13:16

sitter här vid datan och maria ( syster ) har sin web cam på . haha . bästa grimarserna ju xD   <3 / S ...

Av Sara - 7 september 2008 12:55

nu sitter jag här och väntar på patricia. jag har bäddat klart hennes säng. och håller nu på att platta håret. måste vara fin till festen xD   jag har städat mitt rum idag. skönt att se golvet(:haha det kommer en veckans när patricia har kommit :P  f...

Av Sara - 7 september 2008 12:27

jag hann inte skriva nått igår om hokeyn för jag åkte till olivias fest direkt efter. hokeyn gick apa! 4 - 1 till finland. jag gick med pappa och jarmo ( min farbror ) och jarmo höll på finland pappa och jag på sverige. så han blev ganska mallig när...

Presentation

Omröstning

är du orolig för ditt betyg det här läsåret?
 ja
 nja..lite
 hur mycket som helst!
 vrf skulle jag vara det. jag vet att jag får MVG i alla ämnen.
 får inte betyg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards