Alla inlägg under juli 2008

Av Sara - 30 juli 2008 11:52

Hej.

 för ett tag sen så hdejag och P inget att göra. men så kom hon på att vi kunde läsa dassböcker.

när vi hade läst ett tag började P asgarva... när jag läste det skrattade jag nog lika mycket. så drf ska ni få se vad vi tyckte vad så roligt.(:


roliga saker att göra i hissen´:

1. brumma som en motorcykel när du går in eller ut ur hissen.

2. grimasera illa samtidigt som du klatschar dig i pannan och morrar " håll käften för fan, håll käften !"

3.vissla oavbrutet dom 5 först tonerna från hemglagg trudelutt.

4.öppna din handväskaeller portfölj, kika in och viska lagom tysk" har ni nog med luft där inne? "

5.erbjud namnskyltar till dom som går in i hissen. bär din uppochner.

6.stå tyskt i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen, säg ingenting och kliv inte av på någon våning.

7.då ni kommer fram till en våning, försök bända upp dörrarna och spela oerhört förvånad närdom öppnas automatiskt.

8.luta dig mot en annan person och viska " blod, blod, blod"

9.välkomna alla nya passagerare med en handskakning och be kom kalla dig general.

10.stirra på och grimarsera på en person och säg slutningen" jag har nya sockar"

11.närminst 5 personer har komit in i hissen, jämra dig och mumla" åh nej, inte den förbannade åksjukan igen !"

12.jama lite då och då, gå över till imitationer av dom olika djuren på bondgården.

13.visa dom andra passagerarna din ena armbågeoch fråga om den ser infekterad utoch säg sen" Fan , det måste nog amputeras "

14.sjung kunga sången samtidigt som du trycker på vånings knapparna i takt med melodin.

15.skrik"fallskärm på" när hissen åker ner.


hur roligt som helst. hahahaha


<3/ S

Av Sara - 29 juli 2008 17:12

hej.

idag har jag vart på tom tits med E .

det var rikigt roligt.

det finns ju en luftballong där , jag åkte den (: haha

det har blivit myckt roligare sen dom byggde om (:


<3/ S

Av Sara - 28 juli 2008 12:27

hej.


jag har inte skrivit på ett tag för jag har vart i umeå och örebro.

i tisdags åkte jag, mamma, M, Å och A till örebro.

vi skulle gå på rixfm festivalen.

det var riktigt bra, men lite varmt...(:

 vi kom hem på torsdagen och började packa.

klockan kvart i 5 på natten till fredagen åkte vi till umeå. jag kan inte fatta att vi klev upp så tidigt.

vi kom dit typ 14.00 ochd et var jätte kul att träffa kusinen och hans barn,dom är hur söta som helst (:

 vi åkte till umeå för att kusinen skulle gifta sig. jag har aldrig vart på bröllop förut och det var riktigt roligt.

vi åkte hem på söndagen.


<3/ S 

Av Sara - 18 juli 2008 23:11

Hej.

idag var jag på stan.

jag skulle åka dit för att köpa present till Å.

men jag fick reda på att hela familjen hade köpt nått så jag köpte ingen , eller joo.. en sak , jag vill inte skriva vad i fall Å läser min blogg

(inte så troligtvis)...

men jag köpte inte bara det :)

även ett par short, på H&M . dom är jätte fina :)

köpte också 2 tröjor.


just nu sitter jag och håller i algot...


<3/ S


Av Sara - 16 juli 2008 15:47

hej.

nu sitter jag här med P. eftersom det blåser vill vi inte vara ute utan vi sitter här och läser bloggar.

den nya upphittade bloggen är fortfarande lika rolig(:

ni måste bara kolla in den. http://wannabegossipgirl.webblogg.se 

är det nån som vet vem som är ägare till den säg gärna till. jag vill veta!



 <3/ S


Av Sara - 15 juli 2008 17:32

Hej.

jag och P ställde klockan ganska tidigt idag för att kunna åka till stranden och vara där tidigt. så klockan åtta vaknade vi och vi var klara till bussen som gick halv 10.  vi gick i god tid till hållplatsen. men ca. 10 minuter innan bussen skulle komma kom P på att vi inte hade några handdukar eller filtar med oss!

vi blev lite smått irriterade på oss själva men kom fram till att vi skulle inte hinna springa hem och hämta handukar och spring tbx. så vi kollade när nästa buss skulle gå och ser då att det inte ens skulle gå nån halv 10 buss...

vi gick hem till mig , hämtade handukar och filt och gick tillbaka till hållplatsen. vi var där typ 20 minuter innan bussen skulle gå.

när vi kom fram till badet la vi ut våran filt och tänkte sola. vi hann vara där i ungefär 10 minuter innan vi kom på hur kallt det var. det blåste ju nästan storm!

men vi bet ihop och låg där fram till halv ett.

vi skulle med bussen som gick klockan ett. men det gick inte...

men vi orkade inte vänta på bussen så vi gick!


jag tror att jag ska sluta åka buss, jag har alltid otur med bussarna!


<3/ S


Av Sara - 15 juli 2008 17:27

hej.

jag har längtat länge efter en blogg med allmänt skvaller. nu har jag ÄNTLIGEN hittat en(:

det är det senaste om allt och alla. man måste ju bara läsa.

kolla in den: wannabegosspigirl


<3/S

Av Sara - 14 juli 2008 13:35

Hej.

nu sitter jag här med P . hon laddar över bilder från sin mobil till min för vi ska försöka att  få in dom på datan...( önska oss lycka till <3)

Algot mår super. han är värdens gulligaste!

om vi lyckas ladda över bilder så får ni se bild. min syrra var före mig med mitt marsvin. så om ni går in på hennes blogg ser ni bild. www.marias.bloggagratis.se


vad ska ni göra idag ?

själv har jag ingen aning , jag ska ju vara med P ( självklart .. ) men jag vet inte vad vi ska göra.

om ni inte har skickat en fråga till hennes mail flikkanpatricia@hotmail.com redan så tycker jag att ni ska göra det. det kan vara frågor om vad som helst.

jag hade bästa.. haha . men hon publicerade den inte.

jag förstår att ni vill veta... :P

:varför skrattar man när det kittlas. om man blir kittlad tycker man ju inte att det är roligt.

om ni har svaret på den frågan skicka det till mig.


<3/ S


Presentation

Omröstning

är du orolig för ditt betyg det här läsåret?
 ja
 nja..lite
 hur mycket som helst!
 vrf skulle jag vara det. jag vet att jag får MVG i alla ämnen.
 får inte betyg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards