Alla inlägg under maj 2008

Av Sara - 31 maj 2008 19:33

hej.


jag skrev inget igår, jag var på poolparty hos G.

kan skriva lite om det:


skolan var rolig. jag jobbade klart med svenskan (: skönt att äntligen ha det klart. 

 vi åker 2 bussar för att komma hem , men den 1:a bussen var jätte försenad så jag missade det 2:a.


poolpartyt började kl. 16.00 och jag åkte men 15.00 bussen hem. det tar en halvtimme att åka så jag var hemma typ halv fyra.

M skulle skjutsa mig så jag hade typ en kvart på mig att göra mig i ordning.

det är inte så jätte mycket man ska göra innan ett pollparty men ändå...

det var stressigt men jag kom dit i tid.

 när vi kom dit badade vi.

det var riktigt roligt att träffa alla från det gamla klassen (:

saknar dom massor! <3


på kvällen gjorde jag typ inget. jag var skit trött så ( helt ärligt ) gick jag och la mig kl 21.00

jag har nog aldirg somnat så snabbt, absolut inte på en fredagkväll...

det var nog allt som hände på fredagen.


lördag:


vaknade kvart över nio, gjorde mig i ordning, år frukost och åkte till teatern.

vi spelade fram till typ 14.00 och efter det åkte jag hem ,bytte kläder och åkte till Å. hon och M var där och skulle bada , dom frågade mig om jag ville komma dit och bada med dom (:.

det kan man ju inte säga nej till.


jag var där till typ 15.30 för dom skulle till en kompis och kolla på film , men dom skulle hem till oss först och hämta lite saker.

M är ju min syrra så...

dom åkte till en annan M , men det blev lite problem när dom skulle ha en madrass med sig.

det är inte en sån madrass som man blåser upp utan det är en "vanlig! madrass...

M bor nära så dom skulle cykla dit, dom behövde hjälp med att bära så M tog allt förutom madrassen och jag och Å tog den.

om du någonsin har cyklat med en madrass då kanske du vet att det INTE  går.

men vi provade såklart och det gick ett tag...


nu sitter jag här och kollar på Las Vegas.

det är riktigt bra (:


<3/ S


Av Sara - 29 maj 2008 20:21

Hej.

 idag var jag på naturhistoriska riksmuséet med skolan.

vi fick typ uppgifter som vi skulle göra...

 men det ar jobbigt att åka dit och hem , det var så varmt. jag somnade på  tåget på väg hem . pinsamt ?


efter skolan åkte jag till E , vi skulle åka och hämta pengarn för att vi hade klippt gräset hos en tant, när vi ändå var där rensade vi lite ogräs och fick 50 :- till (:


<3 / S 

Av Sara - 27 maj 2008 19:29

hej.


idag klev jag upp jätte tidigt.

typ halv 5 ( på morgonen!)

jag, P , E , M   & J skulle åka till södetäje hamn och sälja fika.

jag sov hos P och vi åkte inte i samma bil som dom andra, så var där typ en kvart tidigare.

vi var i södertälje hamn fram till typ tio, då tog vi tåger till syd. när vi hade kommit upp där och ställt upp allt på bordet kom en gubbe och sa att vi inte fick stå där för att han behövde försörja sin familj.... okej ?

så vi fick ta tåget till södertälje centrum.

där stod vi från elva till typ halv 4.

efter det åkte vi till ica och stod där ett tag, typ kvart över 5 var vi helt klara där och man kunde äntligen åka hem (:

vi sålde ganska mycket och fick ihop 383 :- var eller nått.

vi hade ett borde med oss som vi hade alla saker på , det gick branär vi stod där men det var lite problematiskt när man skulle åka tåg och buss. som tur var behövde jag aldrig bära det. :D


nu ska jg snart kolla på gossip girl och efter det desperate housewives. ska du kolla på det ?

Av Sara - 26 maj 2008 16:43

Hej.

idag ska jag baka. vi har operation dagsverket imorgon.

jag P, E , M och J ska stå vid södertälje hamn och säjla fika.

hoppas det går bra (:


skolan idag gick bra. vi hade idrott , vi hade orgentering och jag blev i "lag " men J.

vi fick typ dom svåraste men vi klarade dom (: haha

det hände inte så mycket annat, jag hade tyska och engelska.


Av Sara - 25 maj 2008 18:38

Hej.

idag har jag målat.

jag och M åkte till J typ vid halv tio.

vi åkte hem runt tre.


jag vart inte så jätte vit av färg men M blev. hon fick till och med i håret. jag tror inte att jag fick det.

men färgen går inte att tvätta bort så jag får gå till skolan vit imorron ...

kul eller hur ?


<3/ S


Av Sara - 24 maj 2008 21:17

hejj

vad har ni gjort idag då ?

jag har städat , solat och vart hos min farbror.


nu sitter jag och kollar melodifestivalen , gör du det?


har inte hänt så mycket annat idag , imorron ska jag till J och måla. skojjigt!


<3/ S

Av Sara - 23 maj 2008 21:00

hej.

jag var på stan idag med P och J.

vi skulle köpa presenter till våra mammor.


när jag kom hem ringde jag E.

vi åkte till vårat sommarjobb.

vi var där i typ en och en halv timme.


skolan var väll också rolig. typ fredag...haha


<3/ S

Av Sara - 22 maj 2008 20:46

hejj!

jag skrev inget igår för jag sov hos P.


onsdag :

skolan var väll roligt  hände inte så mycket.

efter åkte jag med P hem.

hon har flyttat och hon är inte riktigt säker på vägen.

efter man har klivit av tåget ska man gå genom skogen.

det gjorde vi. sen delade sig vägen och P sa att vi skulle gå rakt fram, för hennes pappa hade sagt det. så vi gick självklart rakt fram.

det var fel väg så vi fick gå tillbaka.

vi var hemma efter typ 90 minuter.

 eftersom dom har flyttat har P ett nytt rum , det var jätte fint.<3


torsdag:

skolan idag var ganska normal. torsdag liksom ...

torsdagar är altid så sega.

efter skolan händer det inget spec. jag var på teater träning.


Presentation

Omröstning

är du orolig för ditt betyg det här läsåret?
 ja
 nja..lite
 hur mycket som helst!
 vrf skulle jag vara det. jag vet att jag får MVG i alla ämnen.
 får inte betyg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards