Alla inlägg under april 2008

Av Sara - 30 april 2008 20:39

skolan idag var rolig .

perioden var slut så man hade liksom inget arbete kvar att göra.

så det var utedag ! Det var ansvarsgrupp mot ansvarsgrupp och vi hade skogsbrännboll, catch the flag ch något annat som jag inte vet vad det heter.

min grupp vann i brännbollen och spelade lika i catch the flag , den andra saken var inget man kunde tävla i men det var riktigt roligt (:

vi hade ute dag fram till lunch ( 12.00 ) efter det hade vi periodsfika och periodens elev.

Gissa vem som blev perriodens elev, ( JAG ! )

efter skolan åkte jag hem direct och duschade för mina kusiner skulle komma till oss och vara med oss på valborg ,

jag skulle vara emd mina kompisar men kusinerna skulle vara med.

jag åkte till brasan vid sju och träffade mina kompisar.

det var jätte roligt vid barsan.och vi åkte därifrån runt halv elva.


jag åkte hem till P , för jag skulle sova där.... fortsättning följer imorron ...

Av Sara - 29 april 2008 20:57

skolan idag gick bra, vi hade redovisning i projektet.

det gick bättre än vad jag trodde , innan tänkte jag att jag var jätte oförberedd men när man skulle läsa upp sin " del " så gick det toppen (:

vi hade typ nån svenska uppgift som skulle lämnas in så det gjorde jag på passet efter rasten, annars är jag faktiskt klar med allt (: ganska skönt för vi är ju lediga sen...


imoron är det utedag (: ( längtar ... )

sen är det lång helg och då menar jag verkligen LÅNGHELG , jag är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag , måndag & tisdag (. skönt eller vad ?


efter skolan idag var jag med P (:

vi var i lekparken ( igen ) . det var jätte roligt ;)



Av Sara - 28 april 2008 19:32

Måndag igen då ...

Lika kul varje gång *not*.

Fördelen med måndagar är att man har idrott i skolan, jippi!

Idag hade vi  2st 9: or , vi hade typ nån smidighetsgrej som vi skulle göra . Jag är helt klart inte den smidigast på jorden , om jag ska vara helt ärlig så är jag nog ganska osmidig.

Vi skulle typ vrida oss runt en banyklubba utan att släppa taget ( hur svårt som helst ).

jag klarade det inte!

Sen hade vi typ någon bollek så att man värmde upp, sen provade man att vrida sig igen , då gick det mycket bättre men jag klarade det inte helt...

 Resten av dan gick också bra, jag hade tyska och hl (:.


Efter skolan gick jag och P på stan , vi kulle klippa oss.

Först gick vi upp till hennes lägenhet och gick på toa, sen gick jag till den salong där jag kulle klippa mig , P skulle klippa sig på en annan.

 När jag hade klippt mig ringde jag P för hon skulle klippa sig en stund efter , hon var inte riktigt klar så jag gick till salongen och väntade.

Jag blev nöjd med frisyren , det är typ likadan fast kortare och mer uppklippt (:





Av Sara - 27 april 2008 18:42

var i skärholemn idag med mamma.

Vi gick bara runt i början och kollade lite, men vi fick lite panik när vi såg att det bara var en timme kvar. ( vi hade liksom inte köpt något alls...)

 vi gick in på H&M  och köpte ett par svarta trekvarts byxor. Vi sprang upp på Ginatricot och kollade lite till.

Där hittade en snygg svart klänning, ett par jeans( det behövde jag verkligen ), och en t- shirt.


resten av dagen var ganska enformig, jag kom hem , ringde en kompis, pratade lite & satt lite vid datan. DÅ kom jag på att jag hade skolarbete som jag skulle göra , panik ?

jag satte mig och funderade hur jag skulle göra , men kom fram till att jag skulle hinna även om jag inte jobbade idag. ( skönt...)




Av Sara - 26 april 2008 19:11

Jag vaknade typ kvart över 7 idag ( Vem gör det på en lördag !?!).

jag tältade ju igår och vi somnade ganska tidigt men ändå..

om man bortser från att vakna innan ALLA andra så var dagen ganska bra. (:

P åkte hem vid halv 12 för hon skulle få gäster , våran familj skulle också bort.

Vi skulle till K , han fyllde 40 .

det var lite drygt i början men efter ett tag så släppte det lite .

vi åkte hem därifrån runt 11 , men jag var helt slut vid 10.30 eftersom jag hade klivit upp så tidigt på morgonen .

Grattis K !


Av Sara - 25 april 2008 14:06

Skolan idag var rolig. Men jag längtar ändå till lovet nästa vecka.

Planerade med P att tälta, ( har aldrig gjort det förut).

Det kändes som om P var typ en expert på att tälta, så vi bjöd in E.

Hon hade också tältat förut så den planen sprack, men ska ändå bli skit kul!

 P kom vid 5 och E runt kvart i 6 eller nått. E sa att hon inte kunde tälta med oss för att hon var allergisk "/ stackars E <33.

innan E åkte hem på kvällen åkte vi till lekparken, har inte vart där på hur länge som helst..

Dom hade en ny grej som man typ snurrade på.

Den var jätte rolig , men man blev skit snurrig.

Tältet hade vi satt upp innan E kom så det var redan klart när vi kom hem från bussen.

Vi var jätte trötta när vi kom hem så vi la upp sovsäckarna och gick och la oss...

Jag vaknade mitt i natten av att jag var jätte kissnödig. Men jag somnade efter typ en halvtimme igen.


Det var den roligste dagen/ natten på länge. haha!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

är du orolig för ditt betyg det här läsåret?
 ja
 nja..lite
 hur mycket som helst!
 vrf skulle jag vara det. jag vet att jag får MVG i alla ämnen.
 får inte betyg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards