Alla inlägg under augusti 2008

Av Sara - 31 augusti 2008 15:17

tröja- gina tricot

jeans- vero moda

strumpor- H&M



<3/S






Av Sara - 31 augusti 2008 14:39

igår var jag med patricia. vi skulle gå ner till sandviken för att plocka körsbär...

och jag tror att vi dödade hälften av sveriges myggor på vägen.

och när vi kom ner fanns det självklart inga körsbär!

så då fick vi gå hela vägen upp med alla myggor.

när vi kom tilbaka hade vi ett mini disco i patricias stuga. haha . ( gör aldirg den dansen offentligt patricia. och man ska inte dansa på bord!)


lite senare gick vi till kevin och ricky. men vi gick hem igen för kevin hade somnat xD

så vi började kolla på film istället. charlies änglar. för första gången somnade patricia innan mig . MOHAHA! men det var lite krångligt att stänga av tv. kan inte förklara vrf :P haha


<3/ S

Av Sara - 30 augusti 2008 09:43

idag vaknade jag klockan kvart i 8. asså på morgonen. det brukar jag helt klart inte göra på en lördag. men jag tror det beror på att jag somna vid 10 igår kväll xD


ska på bröllop vid 4. min kusin ska gifta sig. så den här sommaren ar jag gått på 2 bröllop. men inget annat i hela mitt liv. kunde man inte sprida ut som lite ;D

jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig än. kanske ska kolla det ;D


<3 / S

Av Sara - 29 augusti 2008 16:01

skolan idag var rolig. jag skrv om varför man måste andas. haha . men jag skrev inte för att vi ska överleva. ;D


vi fick springa till bussen idag. och för en gång skull var jag glad att den var fösenad .


<3/ S

Av Sara - 28 augusti 2008 18:40


dagens:

kläder? jeans- vero moda

tröja- gina tricot ( en annan än igår :P)

frisyr? toffs

låt? brother- ola

mat? vårrullar  typ.

favorit? båt race vid marenxD

borde? göra projekt

längtan? fortfarande tills helgen...

roligast? ida och patricia vid maren (:

tråkigast?vet inte riktigt. hela dan har varit rolig :P

bild ?

 en av båtarna vid maren. den höll på att sjunka.


<3/ S

Av Sara - 27 augusti 2008 20:07

jag satt och läste patricias blogg nyss. där stod det vad hon önskade sig när hon fyllde år. ( det är faktiskt inte så jätte långt dit)  grattis i förskott §

och jag ska skicka in bilder på henne till alla tidningar som det går att skicka in till i södertälje området. jag har inte riktigt bestämt mig vilka bilder. jag har ganska många :P 74 för att vara exakt. men kanske bara 30 av dom som är användbara för något sådant :P

jag kan inte visa bilderna för att få hjälp at välja. för det första skulle patricia få damp på mig och så skulle jag ju förstöra den roliga stunden som ni kommer få den 3 : e oktober

så glöm inte att titta xD


<3 / S


Av Sara - 27 augusti 2008 19:46


dagens:

kläder? jeans- vero moda

tröja- gina tricot

frisyr? nytvättar ( så ganska rufsigt... )

låt? katy perry- I kissed a girl.

mat? kyckling med potatisklyftor (:

favorit? åsa och SIS §

borde ? ut och springa

längtan? till helgen, jag är hur trött som helst. vill bara sova !

roligast?att åka moppen till / från skolan :P haha

tråkigast?att bädda sängen

bild ?

 ett spel... jag och patricia har provat några gånger att vara vakna hela natten. men varje gång somnar jag...xD men jag men jag satt och kollade igenom mina bilder idag. då hade jag en på det här spelet. ganska roligt faktiskt :P haha xD en bra sysselsättning.


<3/ S


Av Sara - 27 augusti 2008 17:04

jag satt och bläddrade igenom SOLO... och kolla vad jag hitta:

ser ni vad det står ? kankse rubriken i alla fall. haha . gud vad bra. då om man är typ förkyld och sina föräldrar säger att man inte ska sitta vid datan mer. då kan man bara skylla på att jag försöker att bli frisk. det är endast för förebyggande syfte xD

jag kan skriva det som står där nere...


det flesta bloggar för att det är roligt,men nu visar

amerikanska studier att det faktiskt kan vara bra för hälsan också.

cancer patienter som fick skriva av sig precis innan behandling

mådde både fysiskt och psykiskt bättre än de som inte fick den möjligheten.

vi på solo är inte förvånade ( inte jag heller ) .besök solomang.se för att läsa våra bloggar.


det är till och med bevisat att det är sant! fantastiskt!


<3 / S


Presentation

Omröstning

är du orolig för ditt betyg det här läsåret?
 ja
 nja..lite
 hur mycket som helst!
 vrf skulle jag vara det. jag vet att jag får MVG i alla ämnen.
 får inte betyg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards